Wednesday 14 August 2013

Kesilapan Kita Sewaktu Hari Raya

Tadi Aku dok belek tu FB. Ada cikgu aku share pasal kesilapan kita waktu hari raya. Hmm. aku rasa, belum terlambat pon kan aku bercakap pasal hari raya ni. Sebab sekarang ni baru ja seminggu kita beraya.

Dalam kita bergembira berhari raya, sebenarnya banyak kesilapan yang kita selalu buat. Hmm.. Banyak lah. masa beraya tu, Syariat agama mesti kita dahulukan supaya Raya kita lebih diberkati Allah. Tanpa berkat, tak best lah hidup kita. Kalau solat tinggal, tiadalah berkat. Tapii!!! Video yang akan saya tunjukkan ni bukan berkisar mengenai solat, tapi perkara yang lain yang mungkin kita tidak perasan !

Ok. Tunggu apa lagi! Let's Check it out!


ustaz kesayangan ni!

Hah! Sudah tengok? tu la kesilapan yang kita selalu buat. Nampak kecik, tapi kesannya punya la main besar.
So, mari kita muhasabah diri. Segala silap dan salah kita perbetulkan. InsyaALLAH.

salam sayang dari ambe :)
asaalamualaikum.

No comments: