Friday 30 August 2013

Aku tak bermaksud macam tu!

ya. Aku sememangnya tidak bermaksud macam tu.
Ya Allah, dia salah faham ka?
Kengkadang , apa yang kita buat di muka bumi ni , akan disalah ertikan oleh orang lain.
Mungkin ini dugaan yang Allah bagi dengan aku.
Even though i like him,
but sincerely,
i will keep my heart.
my love.
coz for me,
My feeling is so expensive.

I hope,
he know the truth.
Masya Allah.
sometimes, what i've thinking,
are different with the reality.
so, what should i do???
But I keep this words always in my deep heart "La Tahzan. Innallah ha ma'ana".
This word made me feel strength.

Tak mengapa. Allah akan tunjukkan hal yang sebenar. Mungkin ni semua kisas untuk apa yang telah aku lakukan. So, mugkin aku perlu redha.

Cinta sesama manusia tu hanya sementara je.
Allah dah tentukan siapa jodoh kita.
Mungkin tak ada di dunia, tapi diakhirat menanti.
Aku tak suka dok terkejar-kejar orang yang aku suka. tu bukan stail aku. Pendam tu lebih baik kan?
walaupun banyak citer palsu timbul. haiya.. pelik..

ya Allah,
Engkau kuatkanlah aku. Sesungguhnya aku tahu, ini ujian untuk mematangkan aku. untuk memberi kekuatan kepadaku dalam menghadapi ujian-ujian yang bakal mendatang.

So,
mungkin suatu hari nanti , bila tiba saatnya , angpa akan terbaca jugak entry aku ni.
Sesungguhnya, aturan Allah itu sangat cantik.
Saya yakin bahawa tak da yang mustahil di muka bumi ni.
maaflah. banyak gramatical error.
tengah practice BI ni.

Hmm. Terlalu open entry aku kali ni. tak taulah. aku dah berubah ke?

No comments: