Thursday 15 August 2013

Aku tabik dengan KHAIRY JAMALUDDIN!

Haaa.. Lagi update...

Ader aku kesah?

Hahaha.. teda la. aku main ja.
Kamu kenal ka dengan Khairy Jamaluddin?
Yang menteri belia dan sukan yang baru tu bah!
Itu..itu..menantu Pak Lah tu..
Hah! Kenal kan?
Ni bah..

hmm..kenal?

Aku bukan mau bawak isu politik ke apa. tapi dia ni ada upload video. Komen dia pasal isu semasa. Ternyata ramai juga yang sokong cara teguran dia ni. Mungkin aku yang baru jumpa video ni, tapi siapa-siapa yang belum tengok video ni, dipersilakan... Best! Sempoi abis KJ ni.oko


Ni la menteri kita yang agak mesra alam. Walaupun aku tak suka sukan, tapi aku setuju la juga apa yang dia cakapkan ni.





2 comments:

Unknown said...

KJ memang terbaik, kalau berbahas pom memang syok :) .. done follow u http://akufarahnadia.blogspot.com/

SAIDATUL NAZIAH said...

Miss Farah : Ya.. sy sokong .. apapn..makaseh sbb follow :)

Zamani Abe : Dah terjah..makaseh follow :)