Saturday 17 August 2013

CARA MENURUNKAN TEKANAN DARAH TINGGI

Hari tu, aku dah selamat postkan satu tips iaitu Cara Untuk Melegakan Gastrik. Bagi sapa-sapa yang terlepas entry tu , kalian boleh pergi ke link ni.. hmm (SINI).

Kengkadang tu, kita tak sedar bahawa kita tak payah susah-susah beli ubat yang mahal-mahal untuk melegakan sesuatu penyakit, terutamanya penyakit yang kronik. Banyak kan sekarang ubat-ubat yang memahal semua.. ish-ish-ish...

Apapun aku berterima kasih la dengan seorang sahabat FB aku yang baik hati sebab tolong sharekan pasal Cara-cara untuk menurunkan tekanan darah tinggi. Lepas ni, aku nak hebohkan dengan seluruh ahli kuarge aku pasal info terbaru yang aku dapat. Bukan apa, ramai sangat family aku yang menjadi penghidap Darah Tinggi ni. So, persoalannya di sini, apa ubatnya ya?

Hah! Ni Cincau. Bagi yang tak tau, benda ni senang je nak cari. Tak susah mana pun. Kat kedai runcit kampong-kampong pun ada, apatah lagi kan di pasaraya besaq macam tesco tu.

Ni cincau.



Tapi mustahil juga kamu tidak tau kan ni apa.
Hmm..Caranya ialah dengan memakan cincau ni dua kali sehari. Dalam 3 hari lagi nak jumpa doktor tu, makanlah tiap-tiap hari. Mudah kan?

InsyaAllah, jika Allah izinkan maka tekanan darah tinggi kalian akan dapat diturunkan. Jangan terlalu bergantung harap dengan ubat tanpa berdoa. Makanlah cincau ni dimulakan dengan bismillah.

Salam Sayang dari saya  :)

2 comments:

Unknown said...

info baru yg menarik..lagi-lagi air cincau dah la mmg sedap :)

SAIDATUL NAZIAH said...

ya mmg sedap..
Walaupn rupanya hitam, tpi x pahit..