Saturday 1 June 2013

Maggie, Sedapnya kau?

Assalamualaikum bloggers~ Apa khabar?? adakah anda semua sihat?? hope sihat la kamu semua. Alhamdulillah, since this holiday, my weight was gain. MasyaAllah!!! hahah... bila aku berdiri atas penimbang berat tadi, terkejut beruk aku. kenapa?? aku pikiaq la time cuti ni kurang jugak berat badan aku.. tapiiiii, ouh malu! dari 49 kg (before holidays) dan akhirnya pada hari ini... 53kg!!!!!!!! 5 kilo tuu naik. patut pun aku rasa muka aku macam melebar sket. salah aku juga tu kan? sebab siapa suruh makan banyak. dirumah makanan tidak terhad. Asal ada makanan...zap dan dingap! semua dimakan. tapi dihostel, terhad dan seimbang bah pemakanan. tu la "the benefits stay in hostel". kini baru ku sedar...

ok guys. aku bukan mau cerita banyak sal berat badan aku. ni, tajuk entry ni. semua paham ka? mustahil jugak korang tak faham. Maggie~ yang mi segera tuu!



ni la makanan paling femes di U

tadi aku baru balik dari jumpa cikgu di sekolah. Lepas tu aku ngapp la ni barang.. and suddenly ..aku terfikir pasal something...

terfikir~

pasal.... keburukan benda yang aku makan ni,





dengan seleranya aku makan. padahal ini kesannya... huh!


sumber: Pen patah.com.




lepas aku terfikir pasal benda ni, terus aku google. Bahaya kannn???


#Fikir-fikirkanlah. Selamat Beramal :)

2 comments:

Unknown said...

jangan amalkan mkn ne bnda.. hehehe

SAIDATUL NAZIAH said...

hehe..iya kak yanie. arahan diterima. :)