Sunday 2 June 2013

Mengandung Anak Luar Nikah???

Ya Allah. Dari tajuk entry. tak yah pikiaq panjang melebar. Terus bermain diminda kita pasal hukum "Zina". Kenapa aku tetiba cerita pasal benda ni? aku jawab balek arr. Sebenarnya time aku belek2 fesbuk tadi, aku nampak post BH Online pasal sorang remaja 14 tahun melahirkan anak di Bilik air. Astagfirullahalazim... Penyakit nii... penyakit kepada remaja! meh aku bagitau . Setiap tahun ada ja kan cerita "remaja buang bayi " lah dan banyak lagi lah (hehe penat wey kalau aku type semua).. Tu laaa... jaga hati tu. Nafsu pun sama. Kalau terdesak laa sangat suuka ngan boypren or Gepren tu kan, kawen la. Daripada mende gini jadi, bikin malu je. ok. aku tidak mau la celoteh banyak. bosan lak korang.. tekan gambar di bawah untuk tengok berita tu . Jom! Check it out!

tekan
pergh. Awal dia jadi ibu. Sory ar, aku bukan niat nak menghina. Tapi, kesian anaknya. macamana la nanti ibunya tu membesarkan anaknya tu.



hm. aku pun remaja jugak. Harap kita Dijauhi dari benda-benda pelik ni semua. Amin, InsyaAllah.

#JODOH Kita tu telah ditentukan sejak awal lagi di Luh Mahfuz. 

2 comments:

norzatulnabihah said...

hmmph, macam da jadi. moga kita terlindung drpd semua tu. btw jom singgah blog bihah =)

SAIDATUL NAZIAH said...

InsyaAllah.. sama-samalah kita brdoa ya bihah :)