Tuesday 18 December 2012

Dengan Lafaz Bismillah...

Assalamualaikum.... x jawab dosa taw.. hikhik..


comel tak saya?


Kepada semua silent readers blog Jie ni, semua sihat? Jie harap, korang semua sihat wal afiat. Jie ni nak mintak maaf laa kepada semua readers kalau blog Jie ni comot dan tak kreatif langsung.. sebenarnya, kalau korang nak tau , jie ni taklah kreatif orangnya. Jie ni biasa2 saja... dan untuk pengetahuan korang, jie adalah seorang gadis yang sangat simple..hik2 betulke? hanya orang yang terdekat dengan jie ja yang tahu menilai akan sikap dan sifat Jie yang sebenarnya.
      Apapun, Jie nak bagitau korang yang entri ni merupakan post pertama Jie semenjak Jie dah serius ber-blog ni. Dulu, jie pernah juga try2 nak berblog , tapi tak menjadi pulak blog tu, sebab ianya sangat buruk dan lebih buruk daripada blog ni.
      So, Jie tak nak la pulak korang bosan baca blog jie nie. Diharapkan Jie dapat memanfaatkan blog ni dengan sebaik2 nya. Jie jugak berharap, kalau ada siapa2 yang sudi bagi cadangan dengan jie untuk mengemaskan lagi blog ni.. ok la.. itu saja post Jie untuk kali ini.. wasalam..

2 comments:

Syarifah Nadia Syed Mohsin said...

salam kenal awak.. thnx follow sy.. er... nnti add la untuk org follow.. sb xde tmpt nk follow laaa.. hee :)

SAIDATUL NAZIAH said...

salam kenal jugak kak nadia.. sama2.. thanks jugak sebab follow blog saya dan sudi nak bgi nasihat yg amat berguna..haha..ceewah!