Thursday 10 April 2014

Alhamdulillah !

Lesen L tuan ambe dah keluar!
Besok aku mula drive kereta. Hahahaha.

Actually, aku sudah mendrive hari tu.
tapi tu cuma percubaan sebelum keluar lesen L .
Punyalah mengigil semacam. bagus kalau sejuk masa tu.
aku tak pernah ada pengalaman driving. SO?
faham-faham je lah masa tu.
Pak cik tu pun membebel dengan aku.
"Kan pak cik sudah cakap, jangan buat macam ni. Mati enjin nanti. ". and blablabla.
Aku macam tidak makan saman jaa..

Sikit lagi terlanggar tu tembok.
Umi aku tak suruh drive selagi tak belajar asas di Pusat Latihan.
Aku akurlah.
Lesen motor pun aku naaak!
Tapi umi tak kasi.
so?
TOKSAH DERHAKA!
aku pasrah. ada hikmah tu . Ya. Ibu lagi dulu makan garam, so dia tahulah apa yang terbaik untuk anak dia.

Update aku ni lah. Besok besok , ada masa and Allah panjangkan umur, aku update lagi.

*TERUSKAN MEMBACA .

No comments: