Friday 29 March 2013

Aku, Kau Dan Dia...dia...dia...

Assalamualaikum..

tadi aku dengan kengkawan Blogger merangkap kakak2 senior aku ada jenjalan di Pekan KB. haa.. ni dia kak Haryanie , kak vivi , kak Ela dan aku ..


semua kekenyangan sambil pegang key chain..

ni kak yanie yang belanja. makaseh kak yanie.. lebiu..





ni pulak time kami duduk2 sambil cerita masa depan... hala tuju pas SPM... aku ada juga dimotivasikan..sebab tahun ni kan aku bakal berperang habis habisan, so motivasi itu perlu.


gegula..  wawa belanja :)


apapun, happy la aku jumpa ngan diorang ne. banyak kami share2 cerita. tapi, sedih la juga x dapat jumpa dengan kak Azea dan Kak Aidah.. lain masa jumpa jugak bah tu kan??

dari kiri: kak yanie, kak vivi, kak ela n aku :)

P/s : ini hari kamu belanja. Lain hari, Ada rezeki, aku lagi yang belanja... ok?







4 comments:

Unknown said...

dah follow sini dear..thanks tinggalkan jejak d blog "Sekadar Coretan"
ada masa follow kite blik..hee

Unknown said...

bila nak belanja akak pulak?/ececeh..:)

SAIDATUL NAZIAH said...

Ieda.. ok no problem.. Dah Follow kat blog awak :)

SAIDATUL NAZIAH said...

kak diana datanglah kat KOTA BELUD ... datang rumah :)