Saturday 13 April 2013

Hallop!

Assalamualaikum n hye :)

Alhamdulillah. sempat jugak aku post something d blog aku neh. semakin dekat dengan peperangan bagi batch 96' , buzy.. memang buzy. baru tahu! hehe..

ok. sekarang ni, orang ngah sibuk berkempen untuk PRU ke 13 ni.. banyak la kan poster-poster kat jalan raya tuh. ow, tapi nasihat I untuk u all yang layak mengundi, undilah yang calon yang sepatutnya. hikhik.. (kenapa plak tetiba sal PRU ney?).. hee.. aksheli, aku takda idea bah sekarang ne. sengaja ja ni tulis benda2 yang annoying.. sory..

apa yang patut aku cerita ni ??
(sambil buat muka troll) cam neyh!
muka buruk :)

ok. sekarang aku sedar yang manusia ni selalu ja berubah. macam aku.. selalu ada ja idea menaip di blog ni, tapi hari ni, 0-0.. tada oo..sory kengkawan :)

#Hope tidak macam ni la selalu. Amin#

No comments: