Saturday 4 May 2013

Sanah Helwah To Me !



Ya Allah. Bersyukurnya aku. Kenapa ya? …



Opps! Ini bukan Gwiyomi 

Akhirnya aku jadi sorang remaja yang berumur 17 tahun. Dah tua kan. Hohohoho.. haritu, 2 May 2013 birthday aku . ramai jugak yang wish. Ecspecially kengkawan ngan adik-adik junior. Memang rasa sangat hepi la.

Em, ada sambut birthday?

Of coz la ada. Ummi suruh sambut awal masa 1hb mei. Time Labour Day haritu. Tapi sedih la juga coz teda Abah masa kita makan-makan kek tu. Abah gi kerja. Walaupun orang ngah sibuk rest-rest ngan family, abah tetap kerja jugak. Hehe (all the best abah). Tapi takpa, kami faham . maybe next year kita dapat sambut birthday sama-sama kan? Em, walaupun umi tak bagi apa-apa hadiah, I don’t care coz I think it’s not important yeah? Haha. Bagi aku, redha umi dah cukup untuk buat aku bahagia. seh..
 
sori, kualiti gambar tak begitu baik :)



Ek! Mana belahan love yang satu lagi?

Hah! Ni salah satu hadiah yang aku dapat. Makaseh ehem.ehem.ehem..  haha..  first time dapat hadiah keychain macam tuh. Ceh, thanks a lot Nadiah. Hadiah ko tuh, comel. Macam pasangan couple jak. Men bagi-bagi luv pecah2 gitu. Hahah..
Ni satu lagi hadiah yang terpelik tapi benar aku terima. Jengjengjeng. Harta termahal di ostel, Duit syiling. Ummu (classmate) aku yang bagi. Actually,  ni bukan first time aku terima hadiah duit sen ni dari dia. Ni suda kali kedua. Duit syiling dua puluh sen! 

Marlina pula bagi gegula ngan aku. Gegula dynamite sebiji. Comel betul bah diorang ni.
Tapi apa pun, hepi juga aku ngan pemberian diorang ni. Tak kesah pun hadiah tu, mahal ka murah ka.. asalkan ikhlas. Hadiah mahal pun kalau tak ikhlas, tak syok jugak kan. So, makaseh sebab ingat b’day aku. Nadiah, sori aku tak da bagi ko hadiah time ko birthday. Dewi, Nanang ngan Intan pun pura-pura lagi lupa b’day aku masa pagi-pagi tuh. Huhuhu.. luv la kamu semua.

P/s: tahun depan , masuk 18 tahun.. 

No comments: