Friday 24 May 2013

HASRULHASSAN.COM Promosi Blog Baru

 Hai ! aku sorang student yang sekarang ni tengah bersiap siaga untuk berhadapan dengan peperangan terbesar batch 96' (SPM). ehem. aku tak la boleh nilai blog aku ne camner tapi aku harap kamu enjoy dan selesa baca blog aku yang tak seberapa ni. ececeh. macam meraih simpati plak!

blog aku ni, bukanlah blog yang femes. (follower pun x sampai 100). Hmm..tapi aku bersyukur sebab rupanya ada juga yang sudi baca blog aku. asalnya follower blog aku ni, takla sampai 10 orang , (mungkin sebab blog aku tak syok). hahhah. maknanya aku syok sendiri la menulis blog ni kan. takpa takpa. tak kesah. asalkan aku bahagia. lagipun aku ni blogger baru. so, banyak benda lagi kena blajar.

tu la pasal aku join ni :)





berminat??? jom ke SINI . insyaAllah mungkin boleh menambahkan kenalan/follower.







4 comments:

Unknown said...

http://nanaownlife.blogspot.com/

nom 30 masuk sini.. ^^

MIS said...

Biasala tu....
mula2 start memang macam tu....
nnti dah lama, popular la.....
yg penting, don't give up.....


HOT : Kolam renang terbesar di dunia
TOP : Kolam renang palsu
POPULAR : Rumah mewah selebriti
GEMPAK : Memandu kapal terbang dengan ketinggian yang rendah
PELIK : Jam termahal di dunia

Dan banyak lagi di : Green Life

SAIDATUL NAZIAH said...

Nana Liena. makaseh follow. salam prknalan.

norzatulnabihah said...

biase la tu. tak perlu pon nak femes. asal kita gembira dengan blog kita ney. follow here http://nabihahzambry.blogspot.com/