Friday 22 March 2013

Tahniah Student SPM!!

Assalamualaikum and Hi!!!


dua minggu di asrama, berperang dengan kertas exam, akhirnya kemenangan berpihak dengan saya.. (hahaha.. skema nampak).. first of all, saya ingin maw mengucapkan tahniah buat student SPM yang telah ambik result baru-baru ni... terutamanya pada plajar skolah saya, Shazrul Jamain, kak Haryanie Makli, Zulkhairul Saidi , Kak Siti Noraidah Madlan sebab dapat mencapai keputusan SPM yang memuaskan pada saya. opps! tidak lupa juga pada kak Farhana Masjidin sebab dapat result yang baik. pada yang lain, jangan putus asa. perjalanan hidup ni masih panjang. yang gagal tu, janganlah sedih sangat sampai rancang benda yang tak patut2.. astagfirullahalazim.. (mengada plak aq)... 

apapun, saya akan jadikan mereka2 ni sebagai role-model saya. sebab, this year, saya akan menduduki SPM yang sebenarnya agak menggerunkan saya. sebab benda ni berkaitan dengan masa depan.. whoaaaaa!!! Apapun, Doakan saya semoga cemerlang dalam SPM tahun ni. 

P/s : Maaf, entri ni membosankan. tapi apakan daya, itu yang termampu saya lakukan. hehehe

No comments: